Nyt kun vielä on rahaa kesätöistä jäljellä, olen sijoitellut sitä kaikkiin ostoksiin joita olen halunnut, mutta ei ole vain tullut tehtyä.
Ihan ensimmäisenä tilasin lisää kestositeitä Hilivinksiksestä.
Kuukuppia olen jo käyttänyt pidemmän aikaa, ehkä kaksi vuotta? ja olen ollut kovin tyytyväinen.

Joskus viime talvena tilasin muutaman kestositeen testattavaksi ja olen ollut niihinkin tyytyväinen. Mielestäni kumpikaan, kuukuppi tai kestositeet eivät ole ällöttäviä tai vanhanaikaisia, vaan luontoa säästäviä ja oikeasti käteviä kunhan niihin tottuu. Nyt sitten sijoitin muutamaan uuteen siteesen, ja näissä on ehdottomasti parasta  kuosit kankaissa, ne saa itse valita laajasta valikoimasta!


844551.jpg
Tässä minun valinnat, jotka saapuivat muutaman päivän kuluttua tilauksesta.

Muutenkin olen ollut tyytyväinen Hilivinksiksen palveluun, yrityshän valmistaa ja myy myös kestovaippoja ja joitakin muita "mammajuttuja" Omien kokemuksieni pohjalta suosittelen lämpimästi!

Näitähän voisi helpostikin tehdä itsekin, mutta päätin säästää hermojani ja tukea suomalaista yrittäjää.

Lisäksi tilasin kirjakerhosta Astrid Lindgrenin ja Tove Janssonin satukirjoja. Ne on vain kirjoja jotka on pakko omistaa. Seurailen parhaillaan pakettini kulkua postissa.
Ja vielä tilasin netistä turvakengät, täällä kun ei myyty juurikaan muuta, kuin toisessa kaupassa yhtä tylsää mallia ja toisessa muutamaa todella kallista. Otin riskin sopivuuden suhteen ja tilasin sitten netistä Jalaksen turvalenkkarit.

Tässä vielä keväällä siemenestä kylvetty kuukausimansikka ja basilika, jotka urheasti selvisivät kerta toisensa jälkeen useiden päivien kastelemattomuudesta ollessani töissä.
844595.jpg
Ruukku on halkaisijaltaan n. 30 cm